نفروپاتی دیابتی نمی خواهید را به پیوند کلیه وجود دارد Slguna یکی دیگر از گزینه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نفروپاتی دیابتی نمی خواهید را به پیوند کلیه وجود دارد Slguna یکی دیگر از گزینهنفروپاتی دیابتی نمی خواهید را به پیوند کلیه وجود دارد Slguna یکی دیگر از گزینه

نفروپاتی دیابتی نمی خواهید را به پیوند کلیه وجود دارد Slguna OpciónHola دیگر، برادر من تا به نفروپاتی دیابتی است برای پیوند کلیه توصیه می شود، اما او آن را ندارد. در حال حاضر او 58 ساله است و سطح کراتینین 6.83 وجود دارد گزینه دیگری است که می تواند جلوگیری از پیوند کمک کند؟

در واقع، در مورد برادرش، شما می توانید از این فرصت برای جلوگیری از پیوند یا دیالیز با درمان به موقع و مناسب داشته باشد. با توجه به سطح خود را از کراتینین، که در حال حاضر در مرحله 4 بیماری کلیوی، اگر هیچ نشانه و یا عوارض به همین دلیل هیچ نیاز به دیالیز یا پیوند. اگر او از علایم شدید رنج می برند باید در دیالیز در این زمان دادن به از بین بردن آن علائم قبل از پیدا کردن یک جایگزین خوب است.

من پیوند توصیه نیست، به شرطی که امید برای کنترل بهتر بیماری وجود دارد، دلیل این است که کلیه پیوندی نیز ممکن است رفتن به شکست، شما می توانید حتی به خوبی کار می کنند، بیمارانی که عمل گرفته اند نیز نیاز به قرص در برابر رد بقیه عمر خود را.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از درمان جایگزینی موثر ترین ممکن است کمک به بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی زندگی بهتر بدون دیالیز و یا گرفتن عملیات. این نوع از برنامه های خارجی از درمان بر اساس سنتی گیاه طب چینی، که هدف آن حل مشکلات کلیه بدون انجام آسیب بیشتر به کلیه ها است. بنابراین بیمار نفروپاتی دیابتی، به شرطی که می تواند به طور موثر مدیریت سطح قند خون، که می تواند یک شانس برای مانند یک فرد عادی با کمک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy زندگی می کنند.

اگر سوالی دارید دیگر در مورد کلیه و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابتی، ما از شما دعوت به با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد برای کمک به. ایمیل ما: enfermedad-renal@hotmail.com.





:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: